Hästarna och Kelly...

Har inte bloggat mycket på sistone, har inte mått sådär jättebra efter allt med hästarna..
Men nu börjar allt gå lite lättare..
Vi har ju som sagt köpt en ny häst, ett varmblod som jag håller på att utbilda. Hon är endast 5 år och knappt inte travtränats alls, en lugn och go tjej..
Bettan, min arab går SUPER fint, vi tävlade förra helgen i hoppning, hon gick felfritt.. !!!! Inte ill aför första tävlingen...
Kelly har lagt på sej några välbehövliga kilon och ligger fortfarande och sover gott med husse i sängen..
Nedan kommer lite bilder på Bettan, Tess och Higge, samt Kelly....



Det var dimma när jag släppte ut Tess och Bettan i går morse...









Bettan och Tess..





Min Bettan...





Min shettis efter en natt i boxen.. Så söt...




Kristins häst Higge..





Kellys obligatoriska sträkning innan hon kan gå upp på morgonen...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback