Borta med vinden...

Kelly har varit totallt förrvirrad idag, legat och gnällt och sprungit runder..
Nu är vi i alla fall hemma hos mamma och pappa och kolla Rögle mot Skellefteå..
Kelly har lekt med Loke och Viggen, nu ligger här tre slgna hjältar i soffan och fåtöljen... Äntligen är hon lugn och sover...

Jag och mamma har ridit i dag, Bettan gick som en drömm.... Har betsämmt mej för att betäcka henne nu till våren.. Ingen som vet en lämplig hingst ?? Det får gärn vara en arab eller ett fullblod... Hade varit jätte mysigt med ett föl efter henne...

Helgen blir fullspäckad... Becca komma i morgon och ska stanna över natten till lördag.. Vi ska äta gott, snacka skit, Rida och gå på Väla... Ska bli skit kul... Kvällen avslutas med bio med mamma och farmor.. Vi ska se Rally Brudar och käka kina mat.... På söndag hoppas jag att  vädret blir bra för så ska vi löshoppa Bettan...

Nu ska jag se kolla matchen igen, Rögle gjorde precis 1-0 .... !!!!





Kommentarer
Postat av: Anna

hejhej, vilken av hingstarna, kolla under rubrik Araberna så ska du hitta både Emigrant och Kuwait, min mail ligger nere för tillfället. ha de bra o pussa fyrbeningarna !

2008-10-24 @ 13:08:45
URL: http://xahxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback