Gott och blandat i helgen..

Som vanligt var vi i Röstånga denna helgen också.. Lika trevligt som vanligt... Fast på fredagen innan vi skulle åka dit fick jag med Johan till stallet... Vi skulle mocka i sommarhagen.. Haha..  Så här kommer lite blandade bilder från helgen som har gått... !!



image355

Beria Beraka ox



image356

Lady Dee, kan ni se att Lady  (den vita) är 24 år??



image357

Tur man har stallhjälp... Johan och Kelly..



image358

Molly min shettis som jag fick i doppressent av min farfar.. Hon är ca 27 år gammal i dag.. Men fortfarande pigg ocg glad... =)



image359

Caroline lillasyster.. =)



image360

Kelly badkruka..



image361

Tur vi hade en fin filt till Johan.. haha.. han fryser alltid i husvagnen...



image362

Var bara tvungen att visa denna bilden, jag är då en Fd. brottare och min pappa stod och var så tuff... Så vi hade en brottningsmatch på gräset.. Haha.. Ni ser vem som vann va ??!!??
Han åker rätt bra ner i backen..



image363

Viggen som älskar sin boll...



image364

Vi delar allt med Kelly.. tom. saltapinnar.. =)



Jättemysig helg, fint väder och trevligt sällskap.. Nu fick ni se lite privat bilder också inte bara på Kelly.. men det är nog rätt kul att ha ett "ansikte" av den som skriver bloggen..

Med andra ord så här ser en vanlig helg ut för våran familj...





Kommentarer
Postat av: Anna

Gott att se att det finns fler whippar som är bortskämda :) Justus ser det som sin rättighet att vara den som står i centrum och vi låter honom hållas...

2008-05-20 @ 18:14:12
Postat av: kattalena

Vilken mysig helg ni verkar ha haft!
Kelly är så söt, jättegullig bild där ni delar salta pinnar :-D

Whippar är bara så underbart välförtjänt bortskämda ;-)

2008-05-21 @ 10:45:15
URL: http://whipparna.blogspot.com
Postat av: Julia

ja verklgien! Nu rider jag bara barbacka eftersom hennes sadel inte ligger bra. Hon får skav utav den. Hörde att det är svårt att hitta en bra sadel till araber, vad har du för sadlar till dina? :)

2008-05-21 @ 20:42:36
URL: http://juliaamanda.blogg.se
Postat av: Elisabeth Ivarsson

FRIDENS! Va fin "BETTAN" är. Fick en länk från Ninni till Din blogg som hon fått av en kompis som har wippar. Ha det gott! Massa pussar och kramar till "BETTAN" Kram från Elisabeth = "BETTANS" uppfödare.

2008-06-15 @ 22:53:20
URL: http://www.olandsaraber.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback