Vinterdag..

I lördags var vi på vår första utställning, malmö int. Det var en upplevelse.. Ganska kul.. Kelly fick jätte fint omdöme men jag klantde mej lite.. Jag behöve träna mer.. Så vi ska till Landskrona den 20 april och träna... Enligt kritiklappen var hon. " Femenin tik, bra storlek, för åldern utmärkt huvud, bra temprament, bra benstomme, behöver tid att växa i sin kropp, okontrollerade rörelser..." Men jag är jätte nöjd med det.. Nästa utställning den 1 Maj i Landskrona...

Lite fina vinterbilder från i dag...

image228

Man blir trött av att springa i snön..

image229


image230



image231


image232


image233

Tvungen att lägga in denna fina bild på min älskade lilla Molly i snön i dag.. Hästarna tyckte snön var toppen..


image234

Vår söta Thuler som hade bäddat ner sej i rosa siden lakan på akvariet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback