Spår efter sol

Idag blir det sissta blogg inlägget på en hel vecka, för i morgon åker vi till Bulgarien en vecka.. Kelly och Loke ska bo hos Pia, det kommer bli toppen. Men jag kommer sakna min skatt massor, mitt lilla hjärta ♥

Hur som helst så var vi och tränade sök i dag med Louis och hennes vänner på Åsen.. Det var jätte kul, alla hundarna bjöt i fulla drag trots värmen, men det var svalt innne i skogen..




Kelly med nya kompisen Zeb ( collie/bernasenner). Han liknar en lite varg, otroligt söt...





Tilda och Pia väntar på sin tur..





Kelly, alltid redo.. =)





Louis släpper Tilda att söka efter Pia...


Mysig förmiddag med trevliga människor och duktiga hundar..

Uch, vad jag kommer sakna Kelly, fast jag vet att hon kommer ha det jätte jätte bra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback