Hovböld

Jag har ju tidigare berättat att Bettan min häst hade fång enligt veterinären, men igår kom min hovvårdare och gissa vad hon hittade i Bettans hov?
Jo en hovböld, inte konstigt stackarna har haft ont... Tycker det är väldigt dåligt av veterinären att inte upptäcka det, så nu har jag alltså fel medicinerat henne i 7 dagar med finadyn, villket har varit totalt onödigt... !!! Och så betalar man så mycket pengar för att en veterinär ska komma och kolla på ens häst, men farfar ska rinnga dit i dag, dom får dra av på priset, den medecinen jag hämtade, som hon inte behövde gick på 1250:- rakt ut i sjön...
Jaja, nog om det hästen blir ju bra i alla fall...
Har inte soviet en blund i natt knappt, bara hostat och mått illa... Känns som om jag måste bege mej till doktorn i dag, jag vill ha tillbaka min röst också, Kan man kräva det tro?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback