Hemma Igen..

Hej Hej  =)

Nu är vi hemma i kalla Sverige igen, fast det känns faktiskt ganska skönt, började jobba igår men det känns faktiskt också helt OK...
Hämtade givetvis Kelly natten mellan Lördagen och Söndagen, jag körde direkt från flygplatsen, så glad hon blev och jag med.. Men hon har haft det jättebra hos Pia...

Det tråkiga med att komma hem var att Bettan är halt  =(  Jag som längtade efter att få rida men det kan jag glömma... Hon haltar inte jätte alvarligt med hon markerar rätt tydligt på det... Men hon står inne i sin box nu och ska ha vila sen får vi se om det går övere eller om vi får tillkalla veterinär, hon är inte svullen eller något så jag tror att det beror på att att en bit av hennes hov är avslagen så hon ömmar på den, men givetvis får jag inte tag på hovvårdaren..
Men annars mår hon bara toppen, när jag kom upp där i Söndags så visslade jag på henne för dom går på bete så kom hon galopperandes mot mej, trots att hon haltade.. Lilla gumman.. ♥

I alla falll, vi gick vid Mölle dammarna i söndags med Louise och hennes vännina.. Jätte fint konstigt att jag aldrog har varit där...



Tinny





Stor och Liten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback