Utställningen

Glömde ju skirva hur det gick för Kelly på utställningen i Älmhult.. Loke blev som sagt utan några utmärkelser. Kelly blev 1.a. i sin klass med HP och sen blev hon BIM.
Fick fin kritik, dock tyckte domaren att hon var något i underhull, men det är inte så lätt när man har en kräsen whippen där inget duger :( men nu har hon börjat äta lite bättre sen jag började ge henne Hill´s burkmat, men hon äter bara den för valpar =) Men strunt samma bara hon äter i alla fall.
Jag tror dessutom att hon kanske ska börja löpa snart. Hon har börjat kissa jätte mycket och Loke är på henne hela tiden, men vi får väl se.
Nu är vi tillbaka på jobb igen, Tilda tyckte det var sådär första dagen att ha tillbaka det lilla monstret  men nu har dom kommit in i varandras vanor igen =)

Nästa utställning blir i Laröd i September, i sista sekund beslöt jag mej för att inte delta i Sofiero uts. Det räker nog för min del med en ytställning per helg. Det är dessutom skit kul att gå runt och titta på sofiero uts.

Kan tyvärr inte lägga in fler bilder pga av trasig laddare till kameran men eftre helgen ska det vara fixat..

Kelly blev också vaccinerad förra veckan. Jag är lite i valet och kvalet om jag ska vaccinera henne mot rabies eller inte??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback