Löp

Kelly har börjat löpa så smått, villken himmla tur att hon väntade tills efter semestern =)
Och nu har jag frågat runder, man får ställa ut löptikar =) Så det känns skönt.
Mätte henne i går, hon mäter 45 cm i manken, villket är helt ok. För inne på skk hemsida om rasstandar står det att tikar ska vara mellan 44-47 cm och hanar 47-51cm.
Me det roliga är att överallt där man träffar andra whippar är det få som är så små, nu på lcn har jag sett några till små tikar. Och det är kul så man slippet tro att man har  en pygmehund =)

Nu vill jag bara att hon ska få lite massa och få en mer vuxen kropp, men det kommer väl snart, jag tycker själv att hon har börjat gå upp lite i vikt i alla fall =)
Nu ska vi försöka komma ut en runda i regnet, får väl gå och dra fram min hund under täcket.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback