Förkylning, stallet och Kelly..

Kelly är i full gång och löper, men jag känner inte riktigt igen mitt lilla yrväder. Hon är ganska loj, vill inte gå långa runder, knappt busa. Hon vill helt enkelt bara ligga och sova, Men det passar mej alldeles utmärkt. Jag jobbade hela veckan trots en envis förkylning som bröt ut i går. Kelly gillar när jag är förkyld för vi har legat i sängen och bara mysit under täcket hela dagen igår.
Jag gick hem från jobb vid 11,30, gick ut med kelly sen la mej och sov. Jag vaknde inte förrens kl 16,45 av att Johan kom hem, jag var helt vilse i timmarna och Kelly sov gladeligen under täcker.
Det är nog det bästa med Whippar, världens bästa sängvärmare och myskompis när man är sjuk och bara vill ligga i sängen och mysa.
Hade med Kellu bula till stallet i förrgår, nedan kommer bilderna..








Näsan i vädret  ;P









Bettan Bus =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback