Sova...

Det är något man inte får göra mycket av när man har skaffat en valp... Varit uppe två gånger i natt och sen ville hon inte sommna om i morse utan vi fick gå upp kl 07,00... Och jag är jätte trött... men jag ska ge henne fruksot nu sen ska vi gå en runda och busa lite så förhoppningsvis blir hon trött och sover en stund så jag kna vila i soffan...

Så bra det gick att ha med henne på jobbet, hon älskar Tilda, dom lekte och hade jätte kul. Alla kunderna blev som galna i henne, men hon är ju faktiskt grymt charmig. De lekte fritt i Pias trädgård, hon trodde nog att hon kommit till paradiset. Hon spran runder och bet på allt och bara fjantade sej. Det var super härligt att se... Jag har tagit lite bilder på henne, men kameran fungerar inte riktigt så jag kna inte få in dem i datorn... Får irdna det i dag...

Nu ska vi ut på morgon rundan innna det händer en olycka på golvet....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback