Äntligen...

Är det fredag och sista dagen man ska jobba... Det tar hårt på en att inte få soffa ordentligt... Jag och Kelly jobbar bara till kl 13,00 i dag sen ska vi gå en lång runda.. Sen ska hon faktiskt bada, och sen ska vi hämta husse på jobbet. Johans mamma kommer nog i kväll och tittar på henne...=)
I går hände det tyvärr två små olyckor på golvet..=( Men det var så lite som tur var.. Nu får man vara ännu mer noga med att gå ut med henne.. Fast det händer nog alla... Hon var jätte duktig på jobb i alla fall.. Hon och Tilda tycker ganska bra om varandra, men Tilda tycker att hon är lite jobbig i baln och ryter till...=)

Nu har hon börjat äta ordentligt så det är jätte skönt... Vi var lite oroliga de första dagarna..
Kelly var oxå för första gången i stallet med mej, mamma, pappa och Viggen.. Det tyclet hon var sådär.. Hon var lite rädd för Viggen (mina föräldrars hund) men det går nog över.
Vi hämtade våran nya skinnsoffa i går, får väl se hur längen den är hel. Vi har ju två vilddjur till katter oxå.. Men man kan ju hoppas att dom förstör den på baksidan då.. ;P

Det blir lite långhelg för mej för jag är ledig på Måndag..!! Ska bli skönt..

Nu måste jag ta det lilla odjuret så det inte händer ännu fler olyckor...=)
image6

Vår lilla snygging sover så gott i våran sänge...

image7

Det lilla monstret i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback